Gratis offertes voor particulieren en bedrijven

Veelgestelde vragen voor hoveniers

Op deze pagina vindt u informatie over uw vermelding op Tuinmanofferte.nl. Bijvoorbeeld over de kosten of het aantal offerteaanvragen.

Bekijk ook de pagina voordelen op een rij.

Veelgestelde vragen m.b.t. het light abonnement

U kunt bij Tuinmanofferte.nl meerdere offerteaanvragen per maand ontvangen. U kunt zelf het maximum te ontvangen aanvragen instellen. Dit doet u door het aantal diensten van uw keuze in te stellen in uw profiel.


Veelgestelde vragen m.b.t. de basis versie

U kunt bij Tuinmanofferte.nl meerdere offerteaanvragen per maand ontvangen. U kunt zelf het maximum te ontvangen aanvragen instellen. Dit doet u door het aantal diensten van uw keuze in te stellen in uw profiel.

U betaalt per offerteaanvraag. Per dienst (bijvoorbeeld tuinonderhoud of boomverzorging) is een vast bedrag ingesteld. U kiest zelf het maximum aantal offerteaanvragen per dienst.

Voorbeeld: u kiest de dienst Tuinonderhoud die € 6,00 per aanvraag kost. U stelt zelf het aantal offerteaanvragen voor Tuinonderhoud in dat u maximum wilt ontvangen. Bijvoorbeeld 3. U betaalt dan in totaal € 18,00. Dit rekent u vooraf af per iDeal of maandelijks per factuur zodra u offerteaanvragen heeft ontvangen.

U koopt credits voor bepaalde dienstencategorieën. U bepaalt zelf hoeveel credits u per categorie afneemt. Een overzicht van de diensten met hun prijzen excl. btw:

Tuinaanleg € 9,00

Tuinontwerp € 11,00

Tuinonderhoud € 6,00

Tuinrenovatie  € 8,95

Vijveraanleg € 5,00

Bestrating € 8,95

Boomverzorging € 6,00

Houten schutting plaatsen € 3,00

Nee, u betaalt alleen voor de offerteaanvragen die u ontvangt als u kiest voor maandelijkse factuur. Of u betaalt de credits vooraf per iDeal. Worden de credits niet verbruikt (= u ontvangt geen aanvragen) dan blijven de credits een jaar geldig.

Er is geen inschrijfgeld en tijdens de proefperiode van 14 dagen betaalt u niets.

Ja, dat kan. Via uw persoonlijke profielpagina stelt u zelf het maximum aantal in per dienst. Dit zijn het maximum aantal offerteaanvragen dat u kunt ontvangen.

De consument vult online het offerteaanvraagformulier in. Verplichte invulvelden zijn: adresgegevens, telefoonnummer, e-mailadres en gemiddeld tuinoppervlak. Ook geeft de consument aan welke dienst hij/zij wil afnemen, geeft een omschrijving van de werkzaamheden en geeft een beoogde uitvoerdatum aan.

U geeft bij uw aanmelding zelf aan in welke regio’s u wilt werken. Bijvoorbeeld Rotterdam of Drechtsteden. Ons systeem controleert dat aan de hand van uw postcode. Consumenten kunnen offertes aanvragen via het invoeren van hun plaatsnaam of postcode.

Wanneer offerteaanvragen foutieve contactgegevens bevatten, kunt u dat binnen 5 werkdagen kenbaar maken. U krijgt uw credits dan retour. Dit geldt ook voor offerteaanvragen die geen gegevens bevatten.

U kunt zich hier eenvoudig aanmelden. U laat uw gegevens achter en registreert u op de site. Uw proefperiode van 14 dagen gaat direct in. Na 12 dagen krijgt u een mailtje of u de aanmelding wilt voortzetten en of u credits wilt kopen. Een accountmanager zal in uw proefperiode contact met u opnemen.

Ja, dat kan! U kunt gebruikmaken van onze diensten. Wanneer binnen 14 dagen blijkt dat het u niet bevalt, kunt u uw geld terugvragen. Hiervoor mailt u binnen 14 dagen naar: info@tuinmanofferte.nl. Bevallen onze diensten u wel? Dan hoeft u verder niets te doen.

Tuinmanofferte.nl gebruikt de door u opgegeven informatie en persoonsgegevens alleen voor de door ons te leveren diensten. Voor de verwerking en administratie van uw persoonsgegevens houdt Tuinmanofferte.nl zich aan alle wet- en regelgeving voor de bescherming van uw persoonsgegevens. Uw persoonsgegevens worden opgeslagen in een beveiligd bestand dat enkel toegankelijk is voor de leidinggevende van Tuinmanofferte.nl.